NiCE DAG i SOLEN

pust. Eftersom solen inte ville umgås med mig så tänkte jag passa på att städa i rummet och tvättstugan samtidigt som jag tvättade och självklart höll jag på med en massa annat också =) När jag skulle ut och hänga tvätten insåg jag att det var mycket varmare än i morse så jag släppte allt och kastade på mig bikinin och la mig på gräsmattan. Började bli lite rastlös och ensam så jag skickade sms till Louise om hon ville umgås, så vi åkte till Forsbybadet och låg där och mös. JAG TOG PREMIÄR DOPPET! :'D  Fyfan i helvete vad kallt det var men nu är det gjort. Åkte hem och la mig hemma i solen och nu har jag precis fått mat i mageen och ska snart åka iväg och jobba någon timme sedan hem så får se om jag får sällskap eller inte :)

Älskling har hämtat mina skor! HAPPY BRUD :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback