SÄNGLiGGANDES iDAG

HEJHOPP! Sovit mindre bra inatt och är ganska seg idag. Vädret är piss men jag fick iaf pöjken till att stanna hemma för han har inte heller sovit nått och mår inte så bra. Vi ligger fortfarande i sängen och kollar på tv och myser =) Vet inte vad denna dag bjuder på men det visar väl sig, jag skulle behöva fixa mitt hår men vet inte om jag hittar orken.


Saknar min vän Mathilda som har lämnat mig i regnet och dragit till stockholm till sin mor. Hon kommer inte hem förens på torsdag och det känns ju mindre kul men får fira hennes hemkomst med lite party! <3

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Åh älskling, jag saknar dig så det gör ont i mig verkligen! pluss jag kommer hem snart, då ska vi pussas, jag älskar dig <3

2010-06-15 @ 18:55:36
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback