TRÖTT TRÖTT TRÖTT

Dagen hos Åsa har varit lugn som vanligt, haha :) Jag är alltid så jävla trött på tisdagarna och jag vill bara ligga hemma och sova fast jag vill ändå vara där. Det är alltid lika trevligt och det var tråkigt att gå hem idag.. Men som tur är så kommer jag iaf kunna träffa Åsa ändå.  Fick skjuts av Åsa ner till stan så jag gick till mathildababe för att fördriva tiden och självklart få pussas lite på henne ;) Träffade josefine också och det slutade med att jag missade bussen så jag fick ta trean och gå hem. Pissnödig och hungrig och kan inte säga att det inte var varmt heller.

Kastade mig på stolen ute när jag kom hem för att plugga samhällskunskap för jag har prov i det imorgon och jag kommer inte klara det..  BLÄ! Vill sluta nu. Jag får göra det annars skiter jag i det. Har sovmorgon imorgon och det behöver jag väldigt mycket. Jag är så jävla trött men funderar på om jag ska ta en kort promenad så jag kanske kan lägga mig i sängen och dö. Imorgon kan det bli solning med Louise kanske :)  Puss&Kram

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback