FREDAG HELA VECKAN

Hej alla söta! Hade sovmorgon i dag men alexander väckte mig och tyckte att jag skulle käka frulle med honom så jag är så snäll så jag klev upp :) Han åkte vid halv nio så jag la mig och somnade om till klockan ringde halv tio. Klev upp och duschade och umgicks med en hund som bara ville leka.  Fixade mig och tog på mig conversen och skinnjackan! Älskar det.  Börjar om en liten stund och har svenska och redovisning, vilket jag inte tycker om :/

Helgen är fullbokad med massa kul. Idag lär jag iväg och köpa pressenter och sedan vet jag inte vad som händer ikväll. Imorgon blir det att kliva upp och åka iväg och fira min vän joacim med kakor och tårta hoppas jag ;D På kvällen blir det förmodligen iväg till Emmy och fria henne (: På söndag blir det jobba och så har jag ju namnsdag vilket man inte vet vad som händer, förmodligen  inte så mycket. Så är jag ju ledig på måndag, så jävla skönt! P&K

Varsågod! Här har ni dagens mathilda:

Glasögon: Glitter
Skinnjacka: Cubus tyvärr
Lackleggings: Gina
T-shirt : H&M


Kommentarer
Postat av: storasyster

jag är också ledig på måndag ;o fan va awesome!

btw snygg tjej på bilderna.. har du hennes nummer?

2010-03-12 @ 14:59:58
URL: http://roxyfuck.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Låter som kommer ha rolig helg.

2010-03-12 @ 15:13:39
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: roxy

HAHA OJ! såg att jag postat kommentaren som "storasyster" måste legat kvar sen jag komm. syrrans blogg.. haha ;)

2010-03-12 @ 16:06:47
URL: http://roxyfuck.blogg.se/
Postat av: Farmor

Grattis i förskott på namnsdagen gumman.

Hoppas att helgen blir bra och kul.

Kram farmor

2010-03-12 @ 20:56:04

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback