HÄRLIG PROMENAD MED HUNDEN

Hej alla smultronhjärtan!
När jag slutade så tog jag bussen till stan och gick till heartbreak och käkade med favorit louise och mamma. Jag käkade tacobuffe och pannkakor till efterrätt (a) Jag har en tendens till att trycka i mig mycket, men fan vad gott det är!  När jag kom hem hade jag en överlycklig hund som jag tog med ut på en promenad bara att jag hade conversen och det var inte det smartaste jag har gjort idag.  Jag var dygnsur om föötterna och höll på att svättas ihjäl.
Nu är jag äntligen inne och jag ska kasta mig i sängen ochg äta lite godis och kolla på tv, müüüs! P&K

En hund som absolut inte vill vara med på bild..


Kommentarer
Postat av: roxy

SÖTVOVVE =D=D

2010-03-11 @ 16:15:32
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback