I WILL TRY TO BE A GOOD GIRL


Efter skolan åkte jag ner på stan med Mathildababe och hämtade ut min ring och sedan mötte vi upp farmor som Åsa har klippt av allt hår på så hon var tvungen att ha keps, så sööt! Kollade runt lite men hade varken lust eller ork till att gå omkring så vi gick med Mathilda till bussen och seda gick vi upp till söder och käkade kinamat som min älskade pappa bjöd på!  Tack så mycket för tiden, det var skönt även fast jag inte var så pratglad eller pigg! Älskar dig <3     Sedan blev det en snabbis till apoteket och gjorde ärenden och sedan kom H och hämtade upp mig så vi åkte till han och umgick med hans sjukt härliga mor och kollade tv, gick ut med hundarna. Sedan skjusade han hem mig och jag satte mig och pratade med Mamma och drack te som vi har blivit jävligt ducktig på, haha!  Kollat tv med pappa sedan kom H och kollade på tv :)  Nu ska jag packa ner mig i sängen och försöka sova. Godnatt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback