Im back

Ja då var man tillbaka till dt gamla.. ensamhet.
tabletter och tv är ungefär vad min vardag består av, Har jag en gång vaknat kan jag inte somn om.
Jag har tagit mig till skolan och ingenitng går som jag vill och jag känner mig helt borta. Efter skolan ska jag nog ut och käka med farmor och åsa om dom har lust annars ska jag lägga mig och brassa i ett solarium och sedan ut och gå! Ska börja om, snyggare kropp, må bättre och bara njuta av livet utan killar!

Fredag ska jag fira min underbara louise och ska säga att vi ska åka till elmia och kolla på fina bilarna och verkligen gör nått jag älskar.. Annars hoppas jag på mycket närhet av vänner och kanske en och en annan fest ? Vill även åka till en saknad brud till göteborg ;)  Får se vad jag hittar på!


Ny brud dagen efter,bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack gumman för en trevlig stund på stan med mat och lite prat.

Tänker på dig och det är fina tankar.



Kramar från farmor

2010-03-31 @ 21:08:12
Postat av: Charline

Raring, jag är jätte dålig på att läsa andras bloggar, men när jag väl går in på din ser jag texten om alexander.. Vad har hänt egentligen? :S

Ska du till Elmia? vilken dag iså fall? Jag ska dit på lördag antagligen, kanske kan ses om du ska dit samma dag. Hade varit mys! (: Sköt om dig <3

2010-04-01 @ 10:18:40
URL: http://charlinelicious.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback