Nya älsklingar!

Mina nya fula älsklingar =)
Kommer ni ihåg skona jag prata om att jag hade hittat i stockholm som jag verkligen ville ha innan jag insåg att jag hade tomt på kontot, det är dom :D Pappa sa ju att han inte ville betala dom så när jag kom hem och pratade med han någon dag efter så frågade han vad dom kostade och jag sa 199 :- så sa han att då kunde han ju ha köpt dom. Åw, vad arg jag blev men då var ju louise så smart och sa att jag kunde ju beställa dom så jag fick dom av pappa och fick hem dom igår! KÄRLEK!
Nej farmor jag är inte bortskämd!

 

Mina nya fina älsklingar som jag har vela haft jätte länge och nu är dom mina! :D
Tack så mycket älskling<3


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka fina skor du har fått av din pappa. Du är bortskämd! Stövlarna är också fina.



Kram farmor

2010-03-02 @ 18:51:03
Postat av: roxy

fräsiga shooooez!

och snygg design också :))

2010-03-02 @ 20:17:29
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback