PARTY FÖR HELA SLANTEN

Hej alla party människor! Sitter hemma hos mathilda nu med madde och mathilda och fixar oss lite och dricker lite vin (: Vi ska få skjuts av maddes snälla mamma till hemlingby på någon fest så får väl se om det är roligt annars vet jag inte vart vi ska ta vägen >< 

Idag införskaffade jag min en kjol och en spettsbody och även en ny klocka när jag och alexander var i valbo och i stan ( ovanligt jag vet)  Så idag har jag bara nya kläder vilket är så nice.
Saknar min lilla svikare som sitter i uppsala och trycker. Jag är riktigt besviken på dig! :D P&K

Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Hur är det med dig idag? Några planer för kvällen? Kram :)

2010-03-20 @ 13:17:06
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: roxy

hahaha jävla bitchjevul!

först köper du kläderna, sen dissar du mig. nu jävlar, nästa helg köööör vi!

2010-03-20 @ 19:20:21
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback