Shopping med vänninor

Det är tisdag och jag har tagit en tripp till valbo med älskade louise och elin (:
Klev upp vid elva och kastade i mig frulle sedan fixade mig lite fort sedan kom dom och hämtade mig, så vi drog iväg och roade oss utan pojkar ;) Kollade runt lite och jag hittade lite fint men jag har alla pengarna kvar ( jag är så duktig )
Jag köpte ett diadem och en klosak till håret så jag kom inte hem tomhänt iaf.  Vi kastade oss ner och käkade och ser patrick och hans brud som verkligen älskar mig av någon fin anledning. Förstår inte hur folk orkar! Haha.

Sedan bar det av till Owes och käpte lite godis sedan hem :)  Nu ska jag försöka städa innnan hjärtat kommer :) P&K

Diggar diademet med nitar :)

 

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback