VARFÖR SJUK JUST IDAG?

God morgon alla nötkärnor. Igår vart det party med fialottorna. Förfesta hos mathilda men jag började känna mig trött och var dygnsur så förmodligen hade jag feber. Jag tog bussen till gösta där jag träffade alexander så vi åkte hem till mig och hämtade saker och sedan blev det max. När jag kom hem och skulle klä av mig så var kläderna blöta, helt seriöst. blöta!  Kastade i mig käket sedan somnade jag ganska fort.

Vaknade inte för så länge sedan så jag har nyss duschat och ska väl kasta i mig frulle snart och sedan är det bara att fixa sig för vi rullar ut till skutskär och fivar vår älskade vän joacim :) Ikväll blir det nog lugnt för jag mår inte bättre än igår..  tråkigt men sant! Jag hoppas ni får en kul kväll ;D  P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback