.. and i like it!



Men god morgon.
Trött som ett as men det var ju inget nytt. Fick skjuts av mamma till skolan och glömde telefonen i bilen! Hur fan ska jag klara mig utan telefon en hel jävla dag, inte nog med det så ska hon jobba över också..  fullträff hörde jag.  Idag är det Onsdag och slutspurten på skiten vi håller på med och det är ju även helg, långhelg! Ikväll kan det blir party med Fanny och dom andra brudarna om inte så kan det nog bli mys med en film och trevligt sällskap :)  Får se om jag överlever dagen..  P&K

Kommentarer
Postat av: Surfdoors8905

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-06-09 @ 08:13:58
URL: http://surfdoors8905.blog366.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback