ÅRETS FÖRSTA FiSKETUR

Skoldagen gick väl som den gick. Hade iaf foto första lektionen och jag och brudarna inveg den med en stund ute i solen och det behövdes verkligen! HHAHA :'D   Satte igång med allt och lyckades få till en bild iaf så någon gång i veckan lär jag stanna kvar och fixa en framkallning så jag kan lämna A kursen så jag hinner få betyg på den.  Hade mediakommunikation med mia och det gick väl mindre bra, seriöst det går inte :o  Människan lär ju ha nå fel. Fick sluta en timme tidigare så det tackar vi för. Hittade en Hampus när jag klev utanför dörren så jag följde med han och Gusten, köpte glass och mös i solen :)  Han skjutsade hem mig och jag kastade mig i soffan med chips ist för att gå ut och gå som var tänkt.. och helt plötsligt blev jag trött och mitt dumma fan la mig nere i sängen.  SOOOMNA! Pappa väckte mig när maten var klar så jag gick upp och käkade och sedan ner i sängen igen.   Alexander kom vid sex tiden sedan bar det iväg mot fiskning. Underbart väder och jag hittade en perfekt sten där jag göt ner mig. Fick låna Addes spö och JAG FICK FISK! :'D Happy girl, haha! 

Nu sitter jag hemma hos Alexander och är ganska så lagomt med trött!  Imorgon blir det att åka till Gavlegårdaran igen och umgås med Åsa och lär sluta tidigare också för ska åka och kolla synen till körkortet så jag får skicka iväg dom där förbannade papprerna :)  Puss & kram så länge 

BILDER FRÅN DAGEN :








Haha blev nå vajsing med kameraljuset men det bjuder jag på :)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback