Då kör vi

God morgon.
Sovit som en kratta inatt, trodde jag skulle brinna upp och att huvudet skulle explodera. Somnade inte i tid som jag skulle behövt gjort och har legat och vridit och vänt på mig typ hela natten. Vaknade av sms imorse och var pigg. Var tvungen att gå upp på toa och då var det kört att somna om. Ändå klev jag upp försent och fick stressa! Bra där mathilda.      Har precis kommit till skolan och ska väl försöka plugga igenom det sista på samhällskunskapen och så får de gå som det går, det jag kan kan jag. måste hinna med att ha på mig mascara för jag ser helt död ut!  Sedan blir det svenska och kanske en lunch på stan? För idag blir det bowling med mathildababe och sedan tillbaka till skolan och sitta och skriva två prov!  Önska mig lycka till för det kan behövas ;o ...   Får se vad jag hittar på efter, kan bli sängen med en film men det vet man aldrig :)  Trevligdag!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback