Fettistorsdag :)


Tjoho igen!
Pappa fixade frukost till mig och det var väldigt gott, länge sedan jag uppskattade en frukost. Gick ner och la mig i sängen med datorn på magen och kollade på repmånad för tredje gången den senaste veckan.. men hade det mest för att ha något att halvsova till (a)  Pappa tyckte att jag skulle kliva upp och följa med och handla så jag kastade på mig myskläderna. Som vanligt när jag är med så kommer vi hem med en massa som " kan vara bra att ha" att dom aldrig lär sig att det är livsfarligt att ta med mig!  Pappa har gjort godsallad och marinerat kött så det blir grillning ikväll med hemgjord klyftpotatis!! Jag kommer äta ihjäl mig :D  Och till lilla mig efter maten så har jag köpt goda chips och två liter cola som jag ska trycka i mig tills jag spyr och tills jag orkar hitta på nått att göra ;'D Haha, ha en nice kväll för det ska jag!   P&K


Kommentarer
Postat av: roxy

haha älska fettokvällar <3

2010-05-13 @ 17:57:07
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback