Glädjeskutt?

God morgon. Kom upp i skaplig tid och jag är på bra humör och glad! :) 
Mathilda är i skolan och det är jag väääldigt glad över och vi ska stå och dela ut flyers halva dagen som tyvärr är mindre roligt. Sedan ska vi förberede för en modevisning som kommer att hålla hus på media imorgon, vi ska även ha loppis också.. Skit töntligt men vad gör man inte.  Efter skolan ska jag få umgås med Louisebabe och vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske baka och ha det allmänt mysigt?  
Jag kan meddela att jag har fått ett tredje jobb och det ska bli kul, bra betalt och där jag känner mig som hemma :D Kommer nog börja på torsdag redan, det kommer bli att jag jobbar när jag har tid antingen efter eller före skolan.
Känner att jag börjar komma på fötter igen och livet rullar på! Det är en kort vecka och det blir nog party för underbara fanny imorgon som egentligen fyller år idag, GRATTiS BRUDEN! <3  sedan torsdag kan det bli dubbla jobb och helgen blir nog lugn med en massa mys och film :')  Ska jobba lördag och söndag så få se om jag kanske kan hålla mig från alkohol och party? Jag ska göra ett försök iaf :'D  P&K

Kommentarer
Postat av: roxy

vart ska du jobba? :)

2010-05-11 @ 12:12:22
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback