Hur orkar ni ?


Era dumma idioter
! Ja då blev man indragen i ett grupprum och snacka med lärarna för att jag är så respektlös. Haha, seriöst!   Fick sluta tidigare så jag, mathilda och louise satte oss i solen och umgicks en sista stund innan bus kom och hämtade mig. Fick åka fin bil till valbo och hämta hans bil sedan blev det till vianor och byta däck och där hittade jag en herr Jansson också :) Blev till att åka till folket i garaget. Trevligt folk med massa skratt :'D  Nu är jag hemma och ska väl egentligen plugga men går inte så bra skulle behöva sällskap..  Om jag hinner kanske jag ska slinga håret också men jag vet inte om jag orkar.
Min hals tar livet av mig! Hostar så det känns som jag hat feta köttsåret. Knarkar halstabletter så snart ser jag väl ut som en :) JAG VILL HA CHEES DODLES eller?



Haha, I lördags skulle jag ha på mig mascaran när jag kom till Osten. Men jag heter ju Mathilda och glömmer skiten! Osminkad på fest? Som tur var så räddade josse mig ifrån den hemska synen (y)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback