Minnen, minnen, minnen

Kollade igenom min bilddagbok för jag skulle leta efter en bild och hittade en massssa  gamla minnen, förälskelser och vänner. Så jag bjuder på mathilda genom 2007-2008!

Någongång i 2007

Nyår 2007

Mantorp med pappa sommaren 2007

Gjorde mitt första misstag att klippa lugg!

Kapade av mitt långa hår... ångrar? JA!

Sommaren 2008 med den saknade Fanny..

Gammal vän.. 2007?

En tripp till Gällivare med ida :)

Skolavslutningen i 9:an

Underbara tiderna med pappa!

Första gången jag helblonderade håret

Bruna linser..

Smala tiden efter insjuknad..

Första slingningen till blont ?

Isabelle Cederson!

Göteborgs cupen med Strömsbro if

Haha, sjukt kul att sitta och kolla igenom och läsa vad man har gjort varje dag i några års tid.
Ingenting är i ordning för det pallade jag inte. Kan ju inte säga att jag är skit snygg men det bjuder jag på :)

Kommentarer
Postat av: Charline

aaaw, du är bara såååå söT! <3

2010-05-07 @ 08:45:56
URL: http://charlinelicious.blogg.se/
Postat av: isabelle

åh, sötskit! jag fick vara med på en bild också :* hihi. fan va roligt vi hade tillsammans jämt!

2010-05-09 @ 13:05:55
URL: http://letmeupgradeyou.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback