Nattdejt med John blund

Tänkte att jag skulle kasta in ett sista inlägg innan jag ska nattdejta johnblund :)
När jag kom hem efter jag hade tagit en sväng på stan med mathilda så kröp jag ner mellan mamma och pappa i sängen och kastade på " flickan som lekte med elden". Har sett den tidigare men den var lika bra ändå och vi satt som tre tysta murrveldjur. Hampus kom och hämtade mig vid nio så vi åkte och käkade burgare och träffade polare till han. Skulle spela kubb men alla banga bara för att det var så kallt så vi fick roa oss med varandra ist. Vid halv elva tröttnade vi och han skjutsade hem mig. Tog en varm dusch och kastade på mig pyjamasen och kröp ner i sängen och nu ska jag sova tänkte jag (:  

Imorgon blir det upp och hoppa och åka till skolan för imorgon ska vi göra klart novellboksomslaget och jag ska väl göra klart mitt bokomslag så jag kan lämna in det. Har invidiuellt val imorgon också men jag ska inte vara med eller jag kan inte.. Så får se hur Hanna reagerar på det (a)   Kan nog bli så att man har trevligt sällskap och en god bit mat :')  God natt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback