Sjuk



God morgon..  SJUK! Kul och jag har verkligen inte tid att ligga hemma och knarka iren precis. Jag som skulle till Gavlegårdarna för första gången på aplänge men det sket sig ju. Känns som att det kommer bli lite jobbigt att sitta och plugga till tre prov som jag även ska skriva imorgon? Hur fan ska det gå? Jag som inte kan konsentrera mig i vanliga fall och nu ska jag göra det när jag är sjuk ? Good luck.. Om jag har tur så mår jag bättre imorgon så jag kan åka till Uppsala med bus, men det är väl tveksamt!

Just nu sitter jag och dricker the och slöar framför datorn, ska försöka få i mig lite yoghurt iaf så jag har nått i magen med tabletterna. Behöver någon som tar hand om mig och myser med mig..

Kommentarer
Postat av: roxy

UPPSALA?!?!?!!!!!!

2010-05-04 @ 12:42:30
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback