Skön och kort dag

Hej alla underbara! Dålig uppdatering idag men det bryr jag mig inte om :') 
Var på praktiken idag och var inte där så länge började nio och hade lunch elva. Åkte till proffis och käkade och sedan tillbaka och satt i massagestolen i en timme typ sedan skulle Åsa ha möte så jag valde att åka hem för jag var så jävla trött. Kom hem vid två tiden och solen ville inte vara framme då enbart för att jag ville sola! Gick ner och la mig i isrummet och sov i några timmar tills pappa väckte mig och ville att jag skulle komma ut och vara social. Gjorde mat med dady och sedan kastade jag mig i sängen för jag skulle kolla på hockeyn med pappa men det tog inte lång tid innan Hampus ringde så jag klev upp och bytte om sedan kom han och Oskar och hämtade mig och for till valbo en sväng.  Blev till att umgås med dom en stund sedan hem till Jonstorp och käka köttfärsås och spagetti, lika gott som vanligt :'D   Bestämmde mig för att jag skulle ta en tidig kväll för jag tänkte att jag skulle skriva en uppgift men ist blev det tvätt och städning. Imorgon har jag en fullspäckad dag och ska även jobba :)  God natt skönheter!

.. det du gör fel gör jag rätt

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback