sömn..

God morgon babes! Igår kom louise och hämtade mig så åkte vi iväg och solade. Superskönt! Jag följde med henne hem för jocke skulle ha bilen vilket han tydligen inte skulle, haha. Vi satte oss och kollade på djävulsrallyt. Haha, skapligt underhållande när johan Palm skulle köra och han har inte ens körkort ;'D Inge pinsamt! Tog bussen hem vid halv elva och när  jag satt och väntade på bussen så kom det en kille som stannade och frågade om jag var singel och hur gammal jag var och jag fattade ingenitng.. han ville ha en dejt? Hallå, Åka runt på stan klockan elva på en måndags kväll med rutorna nere och dunka musik lockar nog inte speciellt mycket, folk! HAHA.  När jag kom hem kastade jag mig in i duschen och sedan ner i sängen :)
Jag sover alldeles för lite nu för tiden, tror inte att jag tycker om att sova. Jag gör allt för att hitta på saker som jag måste göra men tillslut tar det slut och jag måste ändå sova. Måste försöka vara hemma mer och sova! Imorse hade jag ställt klockan på kvart över sex och hade så jag kunde snooza och ett larm klockan kvart i sju. Jag vaknade och kände mig ganska levande iaf, satte på tvn.. och somnade om! Mamma ropar halv åtta och undrar om jag inte ska kliva upp..   Nu sitter jag hos Åsa och ska umgås med henne idag sedan skulle jag vilja ta en tripp till babe i uppsala, men jag vet inte om orken finns.    P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback