.. and we like it!

Fick ett telefonsamtal från Fanny igår som tyckte att jag skulle komma till hemma och fira och dricka vin. Så jag kastade på mig smink och klännigen och fick skjuts av dady, snäll som han är:) Lyckades hitta en snygging på söder också, hahha!  Mycket trevliga tjejer och ljuv sång och dans. Vinet smakade lika gott som vanligt om inte godare ;) Vid tolv tiden så åkte vi in till stan och några dog på krogen och några till andersberg.  Jävla idiot! Hoppade på ett bussen till stan och tog bussen hem.. Kvällen var trevlig men det slutatde inte så kul men men, smällar man får ta.

Självklart somnade jag halvt avkläd, sminket på och tvn! Vaknade vid sex av att någon skickade sms och inser att jag visst somnade när jag egentligen inte skulle sova! Haha, så jävla trott!  Nu får jag se vad jag ska göra, ska nog höra av mig till min snygging och se om man kanske får in en träff. Annars handla med pappa och kanske ta en dusch? JA tack..

















Tack för en värd kväll!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback