Väldigt lång helg

Blev inte så mycket skrivande igår och inte idag heller tyvärr.  Igår jobbade jag och jag var ganska less på värmen och ville bara hem. Åkte hem och kastade mig på mat och gick ut och satte mig i solen. Fick för mig att jag skulle visa mamma nya bikinin så jag tog på mig den och la mig i solen och självklat somnade jag och var lite öm på kroppen sedan, haha ! :)   Åkte och köpte kebab och fettade i oss det innan jag hoppade in i duschen och kastade mig i pappas säng. Jag och mamma låg och kollade på rosa pantern, så jävla sjuk film :)  Tills Alexander kom.  Skulle egentligen på race men det var någon som var lite seg.. inte jag! Träffade hampus en stund sedan blev det hem och sova :) Imorse ringde klockan och kan säga att det var inte uppskattat, ih.

Dagen har varit helt okej, gick bra att jobba och när jag kom hem så åkte jag och pappa och handlade för god mat :) Gick ut och satte oss i solen och jag av någon anledning skulle sola så jag tog fram solsängen..  och somnar. Vakande lagomt till maten var klar och det blev tacos för mig del :) Ny duschad och skit trött har jag änligen hamnat i sängen efter en hockey kväll hos mamma och pappa ;)  Nu ska jag krypa ner i sängen och sova,    Godnatt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback