Vårcrusingen

Hej hopp! Jag har inte skrivit dom senaste dagarna och det har sina orsaker. Men förhoppningsvis så kommer jag vara igång i veckan igen. Igår var det den 8 maj och det innebär att det är skit god hamburgare på mds som väntar på mig! Åkte dit vid ett tiden och träffade en massa trevligt folk. Var väl inte nå speciella bilar men jag hade nått att göra iaf. Träffade även lilla Per som det var länge sedan man prata med men han hade inte så mycket tid för han sprang mest omkring och dömde bilar. Vid fyra tiden kom pappa och hämtade mig så åkte vi till Jannes garage och träffade han och "Bella" och även Bulten :) Vi grillade hamburgare och snackade lite skit men det var ju så jävla kallt. Jag hade tusen tröjor, vinterjackan och mössa och vantar :D Jag hittade mina underbara i söderbacken så jag sket i pappa och umgick med dom för det var vääääldigt länge sedan. Åkte upp till ericsson och kollade på bilar och snacka skit även där. Tyckte att det hände för lite och det fanns ingen spänning så jag drog in Niklas i bilen och åkte hem och hämtade en massa vin!   Jag och Louise hade väldigt trevligt fast det inte blev nått race efter tredja försöket.
Vaknade upp i sätra i morse och var väl inte så pigg, tyvärr. Men det är bara upp och klä på sig och upp och jobba och det var inte bara liiite att göra....  Fyfan jag var helt slut. När jag kom hem kastade jag min på telefonen och ringde till Mathilda.. hade mycket och prata om eftersom vi inte har setts på över 24 timmar :)  Love you girl! <3  nu blir det käk med pappa sedan får jag se om jag orkar göra nått.

Blev inte så mycket bilder. Tror jag glömde bort kameran helt där ett tag, konstingt nog :)


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

i love you with all of my heart

2010-05-09 @ 19:20:33
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback