- 11 Grader

Godmorgon! Sorry att jag inte skrev så mycket igår men somnade och sedan somnade jag igen ;)

- Pappa kom och hämtade mig vid halv ett igår för jag hade glömt bort att jag skulle på återbesök på hälsocentralen och satt där i ett tag men fick sällskap av min snälla far iallafall. Gick bra förutom att jag fick en dansk och att det inte såg så speciellt mycket bättre men jag lider inte av det så jag behöver inte få pencelin än så länge. Pappa skjutsade tillbaka mig till skolan så åkte jag till polhem med mathilda, Louise och Linnea för att ha invidiuellt val. Blev klar med min Halsduk så det kommer det bild på senare. Pappa kom och hämtade mig igen efter att jag hade slutat så jag följde med honom för han skulle panik klippa sig, blev så fin så med allt hår ;) Åkte hem och fixade mat, fiskpinnar och potatis! Jag var svin hungrig så jag åt jättemycket så jag mådde illa. Kände mig lite hängig så jag kastade mig i sängen för att kolla tv men somnade och vaknade av att alex kom och mös med mig! Spelade super mario och åt godis innan vi somnade.
Så igår hade jag en pappa dag med andra ord och det är alltid lika mysigt (spelar ingen roll vad man gör så är det mys)

Nu sitter jag i skolan och ska ha graf så skriver av mig lite senare idag! PÖSS

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback