- Skön dag!

Uppsattsskrivningen gick väl sådär.. det var en massa saker som störde mig och jag hade svårt att få till det bara för att jag hade en massa papper framför mig som jag skulle få ihop nått av?  BAJS! Slutade vid tolv och åkte till heartbreak och jobbade lite fram till två då jag har invidiuella på polhem så mamma skjutsade mig dit hann inte mer än komma innanför dörren så skriker Linnea - Men vi har ju ingenting idag, kom på det när jag kollade in i andra rummet.. inte en pers. Åw, kul! Men fick lite jobb gjort iaf på heartan men drog till bussen som ett skott och hittade en Louise som skjutsade hem mig. Hon följde med in och kollade på lägenheten och pratade en stund.. trevligt värre!

Nu har jag kastat in en form med lasangetter som snart är klar hoppas jag och skyndar jag mig inte så blir väl den också svart >< Mat i magen och sedan kommer jag sjunka ner i soffan och mysa!

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh! dom där jävla fjortisarna som satt i datasalen ville man ju bara strypa :o



sv: jaa det är helt otroligt, trodde verkligen inte att det skulle vara så bra :D

2010-11-15 @ 22:30:37
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback