- Välkommen snön och mitt mående!

Det är helt sjukt.. min kropp känner av när vädret ställer om sig för fort som igår, svinkallt, blåste och snöade så imorse när jag vaknade mådde jag inte alls bra, huvudet höll på att explodera och jag hade ont i halsen. Somnade om och vaknade lite senare och mådde sämre.. ont i kroppen, svättades som en gris och drömde sjuka drömmar. Vilket betyder att jag är på väg att bli sjuk eller är? Ringde till alexander och sa åt honom att köpa ipren och komma hem och självklart gjorde jag det.. Började grina helt plötsligt för vad jag hade drömt eftersom mina närmsta godingar var med i drömmen (bland annat min bror som var väldigt liten och bara skrek på mig) och jag kunde inget göra.
Hjärtat gjorde te och frukost till mig och mådde genast lite bättre efter iprenen och mat i magen. Jag är fortfarande seg och har hjärlklappning så jag kommer spendera dagen i soffan med film och godis om jag kan svälja? =o

Kommentarer
Postat av: johanna

ja gud vad kallt det är ute nu :S men snart kan man ju åka snowboard och sånt(; åker du någonting?

2010-11-10 @ 17:20:46
URL: http://jjohannagustavsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback