Födelsedags firande för far.

Legat i soffan och softat tills alexander kom hem. Hoppade in i duschen och klädde på mig lite så jag luktade gott och såg ut som en människa. Lämnade bomhus för att åka hem till forsby och jag trodde att jag tog en tidsmaskin till norrland.. fyfan vad snö det var?! Jag skrek i bilden - Alexander, kolla vad mycket snö det är! Vi är i norrland.. tror jag?  Han var inte alls så fullt imponerad på det. Kramades lite med mamma och nalleboy som jag har saknat såklart!
Fixade överaskningsfest med garagetfolket och han blev väl glad? Tror inte att han brydde sig så mycket av att jag var där. Tror inte att han lyssnade speciellt mycket av vad jag sa men han hade ju annat att lyssna på. Som ett svart lamm åkte jag och alex där ifrån och det var mest att mamma blev lite ledsen av att jag åkte och det gjorde lite ont i mig.. inte van att vara ifrån dom så mycket som jag har varit nu.
Imorgon åker jag hem igen för att göra ett nytt försök för att få kontakt med karln och fär väl ta med mig en liten present så han kommer ihåg mig ;p
Annars har vi handlat lite men självklart inte det vi behövde (men det är jag inte förvånad över) Köpte med oss kinamat hem och mumsade på det sedan har jag kollat cartoon och diskat/städat medan alexander har suttit och snackat med polare vid datorn, social kille? Tror han insåg att jag inte var så happy så nu har han satt sig i soffan så jag ska väl krypa ner igen och se om man somnar eller om man får vara vaken ett tag till. Imorgon är jag ledig!



Du är underbar och får mig att må som en prinsessa

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback