God morgon!

God morgon eller god förmiddag kanske? Igår blev det ganska sent och pojkarna satt uppe väldigt länge. Vaknade vid halv fem tiden av att dom höll på dö för att dom garvade så mycket om energidrink och trött klockan halv fem en lördag natt (söndag morgon) så förstår man att dom tyckte att det var kul.
Vaknade vid elva tiden och somnade om och vaknade av att mamma ringde vid ett tiden och skulle hämta mig men jag var inte så villig till det. Klev upp och satte mig bredvid alex vid datorn och det tog inte lång tid innan viktor vaknade.. och dom skulle visa vad det var som var så kul igår. HAHA! Sjuka människor det finns, där emot visade dom ett klipp om en kille som slår på hjärnrör och jag måste bara lägga upp den på bloggen för ni måste bara se den!
Dålig kille eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: http://mlcedemar.bloggplatsen.se

han va grym!!!! ;D

2010-11-27 @ 15:40:18
Postat av: carina

Vilken kille. Tack Tilda :)

2010-11-29 @ 09:26:27

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback