shopping och underbar dag med hjärtat!

TJollahopp! Min dag har spenderats genom att sitta rakt upp och ner idag. Inte gjort speciellt mycket men fick iallafall sluta vid tolv så mamma kom och hämtade mig och hon hade max med sig till mig så jag och Nalle käkade max i baksätet till hemlingby. Flyttstäd med brudarna och det gick finfint och det var kul också (: Fick ihop några timmar tills alexander kom och hämtade mig. Åkte till valbo för att spendera pengar eller alexander fick för sig att han skulle köpa playstation 3 sedan fick jag lite kläder också (a) Tack underbara!
När vi kom hem kastade vi i oss mat och slängde i hårfärg medans vi städade lite så nu är jag inte alls mig lik (kommer upp bilder imorgon) Nu ska jag göra mig klar och hoppa i säng för en dag imorgon.

- Min pappa får ett plus i kanten för att jag fick en massa pengar idag, till bland annat naglarna imorgon. Love you!

Kommentarer
Postat av: Rasmusrebekka

Interesting.

2011-05-25 @ 19:43:46
URL: http://rasmusrebekka.blogmakale.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback