Slick is the.. ?

God morgon alla söta! Imorse var jag jävligt trött och som vanligt slog jag av alarmet så jag försov mig som vanligt.. Vaknade halv tio och hade panik! Duschade lite snabbt och kastade i mig macka så fick jag skjuts av hjärtat. Sitter och har Prima idag och ska skriva en krönika men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. men det kommer väl snart.

- Gårdagen var väl nice, lite stressig och krånglig men det gick ann. Jag och alexander åkte till systemet och sedan till sätra för att hämta Linn så hon följde med hem till Bomhus. Fixade oss och drack lite innan vi skulle ta elva bussen till Fanny på Brynäs. Där var Fanny, Sandra och Nathalie så vi satt där ett tag tills vi skulle dra vid tolv tiden. Det var ju förfan snöstorm men det gick ganska bra förutom att jag höll på att frysa ihjäl. Det var ganska lite folk men ändå skönt för man kom fram utan att någon ville kasta in än i väggen. Dasnade och hittade några små pojkar som vi ofta brukar träffa på slicka var och varandan helg.. bjöd på fanta och rose och så skulle jag tydligen ha shotrace med en av dom och det var ju fint.. så där tio minuter innan stängning men han trodde inte att jag klarade av det och det var ju gratis så bara att visa var man går för. Linns brorsa kom och hämtade oss och skjutsade hem mig till Bomhus vilket var mycket snällt och sedan kröp jag ner i sängen bredvid en sovande alexander (:

Ikväll blir det väl inflyttningsfest kan jag tänka mig om karln har nått sug på det, själv skulle jag kunna spendera min kväll i soffan med en påse chips (a) Men isåfall hoppas jag att mina små söta kommer ikväll också! Synd att Mathilda ska till stockholm och Louise är sjuk. Taggad?  Näee..

Kommentarer
Postat av: louise

äntligen fredag !

va ska du hitta på ikväll?:)

2010-11-19 @ 14:10:44
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: V I L M A

fin header du har! :)

2010-11-19 @ 15:42:43
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: louise

sv: jag ska kolla på film och mysa :)

2010-11-19 @ 15:46:20
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2010-11-19 @ 16:30:04
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback