Studiedagen spenderades i Lexe

Gårdagen var ganska slapp.. gjorde mina affischer och sedan blev det en hel del fika och slappade för det mesta. Alexander kom vid åtta tiden lite sent men bättre sent än aldrig men han hade ju en liten present till mig (a) Sötast i stan! Rullade hem till mig vid halv nio tiden och skulle käka för jag var svin hungrig och pappa var snäll och lagade mat till oss, stekt potatis korv och ägg! MUMS. Jag kastade mig i sängen ganska fort eftersom jag hade jobbat hela dagen och sedan skola på det så jag såg dubbelt.. alexander tyckte väl inte att jag var så kul men tror att han somnade ganska snabbt han med (:
- Idag hade jag studie dag men som vanligt så vilar jag inte en dag utan jag jobbar.. idag har varit en riktig skit dag! Jobbat som ett svin och var inte alls på bra humör, allt gick piss och saker bara ramlade runt mig. Kom ifrån Lexe vid halv fyra tiden så det var skönt och det första jag gjorde var att kasta mig i sängen och halvsov.. tills pappa ropade att det var mat så då är det bara att kliva upp och käka men det var super gott så nu är jag svin mätt. Får se om man träffar karln nått idag annars blir jag hemma och dejta sängen i tid.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback