Min vecka med flytt

Tänkte att ni skulle få en till in i min vecka som har varit om ni har lust med det vilket jag vet att ni har! :)
I mångas började jag och Alexander köpa en massa saker till lägenheten och det har vi gjort hela veckan egentligen.. i onsdags tog vi alla saker från Hille och började fixa med allt och sov även i bomhus den natten. Skönt och mysigt! Nu börjar vi blir klar med allt det är bara småsaker som gardiner och lite sånna saker men det kommer det med.


Köket innan och under tiden vi flyttade in.


Vardagsrummet

sovrummet och alexander som kollar läget.

Soffan och alexander som försöker bygga ihop den medans jag sprang omkring som en kanin :)

Soffan klar och jag bara älskar den, som jag har längtat! Tv på plats också. Så har jag fått en väldigt snygg matta som ligger vid soffan men den får ni bild på senare :)

soffa och bord

Mysiga svart muggarna som jag blev kär i och dom underbara muggarna jag fick av Eva!

badrum före och efter

sovrummet med lite detaljer.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback