Kanonkväll igår!

Hej alla söta! Gårdagen var kanonkul, började med att vi åkte hem till Linn och fick god mat och så. Umgicks med alla söta som var med och helt plötsligt var klockan halv tolv och vi skulle ta bussen in till stan för att dra oss vidare till heartan. När vi kom dit så var det gansak lugnt och Becka fick glida in på en räkmacka med mig (turens om hon har)  Träffade mycket folk som jag kände och det var kul.. hittade även en full kusse som man självklart måste umgås lite med. Sedan finns det dom som man bara inte orkar se men det är bara att bita ihop, hahah! Kvällen slutade bra och jag tog faktiskt bussen hem? slå den ni! HAHA :D Träffade Emma på bussen så det blev en trevllig bussresa hem och sedan fick jag äntligen krypa ner i sängen med hjärtat. 
Imorse var jag ganska sliten och trött men mådde ändå hyffsat bra. Gick upp och käkade frulle och sedan fick jag för mig att jag skulle köpa en telefon men hann bara in på köpis en snabbis innan min mage höll på att packa ihop så vi fick åka hem utan telefon idag. Händer väl att jag får för mig att köpa en telefon någon annan dag.. normalt. Kastade mig i sängen direkt när jag kom hem och somnade så alexander tröttnade på mig och fick för sig att han skulle hem och fixa med bilen.. sällan. Så nu är jag ensam och funderar på om jag ska tvinga mamma till att laga mat och sedan får vi se vad kvällen bjuder på! Vad gör du ikväll? ♥

Kommentarer
Postat av: Becka

Tack för det ;) och tack för en grym kväll! :D <3

2010-10-23 @ 21:54:03
URL: http://metrobloggen.se/rebeckawiklander

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback