P!nk - Raise Your Glass

Söndagar är ganska värdelösa eller jag använder dom till att jobba och umgås med pojkvännen men om man har det då, vad gör man då? Jag kommer inte ihåg det! Haha. Men det brukar bli att man hamnar framför datorn och sitter och klickar på uppdatera knappen om och om igen på facebook och man sitter och väntar på att klockan ska gå så man får hoppa i säng någon gång så det blir måndag.
Men eftersom du sitter vid datorn denna söndag och självklart klickar dig in på min blogg så tycker jag att du kan lyssna på denna låt som min käre pöjk visade mig i veckan som jag börjar spela mer och mer. Tycker om p!nk och jag gillar tidigare låtar med henne också. Liten onödig text sådär men du hade ju nått att göra i tre minuter iaf ;D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback