Dagen med mest nytta hittills denna vecka


Synd att jag inte knäppt före och efter bilder. Men det är mycket finare/Trevligare nu än vad det var innan.
Nya gardiner, blomma och vaser, gömt alla fula saker och städat skåperna.

Nu har jag tvättat och städat halva källaren
, men mitt rum blev ju halvklart som vanligt men det förvånar mig inte. Drog slingor på mamma och mig så nu är det gjort.. det inte om jag vill ha det ogjort. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig och det blev lite för mörka slingor men ska kanske kasta i lite ljusare och så sedan. Det hade varit snyggare om jag hade haft långt och lite tjockare hår.. men det har jag förstört dum som man är. Nu ska jag lägga mig i en ny bäddad säng (som jag tvingade på alex att göra) och pussas lite med honom imorgon är det skola och sedan ska jag och hjärtat iväg på någonting som kan bli kul, har ni nått att gissa på tills imorgon kväll :)
God natt  ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback