Flo Rida ft David Guetta club cant handle me

ikväll bjuder jag på denna örongodis!

Alexander har nyss åkt hem för att byta bil och små fixa saker så jag roar mig med att försöka lägga ner energi min kära blogg när jag egentligen skulle behöva städa men vad gör man inte för er! Om jag har tur så får jag en chipspåse och en påse med godis till Iron man 2 som vi hade tänkt kolla på ikväll. Har ni sett den?
Imorgon är det Måndag igen och jag orkar inte ta mig upp till skolan och försöka se pigg och anstränga mig till att få på mig nå hyfsade kläder heller.. Ojojoj, och ändå har jag fått min lediga helg men det känns fan mer hemskt att få sova hela helgen och inte fortsätta sova än att kliva upp tidigt och jobba hela helgen. Nej okej kanske inte riktigt men nästan =D Ska plocka och fixa innan hjärtat kommer ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback