Helgen i många ord

tjena. Har inte haft tid att sitta vid datorn i helgen så jag har inte kunnat uppdatera nått men det ber vi om ursäkt för. I fredags åkte jag och Emmy hem till Robban och förfestade lite och umgicks med han och matte tror jag han hette. Sedan kom det en massa andra folk men jag och Emmy skulle ner och möta dom andra brudarna på stan så vi vandrade ner vid elva tiden. Vi gick till goya innan dom men dom kom aldrig.. Jag var svintrött och hade inget sug alls och fan vad goya var värdelöst! Alla töntarna som jag har gått i samma klass som satt och glassade och trodde att dom var kung och alla var små och äckliga. Han inte ens komma in innan det var någon slibbig jävel som var och drog i mig.. Men jag stannade för Emmys skull. Vid halv två orkade jag inte mer så alexander kom och hämtade mig sedan åkte vi hem och kollade på upp men vi somnade efter tio minuter.
Lördag morgon spenderade jag i sängen stendöd. Alexander hade gått upp vid tio tiden och satt sig vid datorn så jag vände på mig och somnade om. Han väckte mig vid halv tre och tyckte att jag var lite tråkig och att jag inte skulle sova mer :) Gick upp och käkade pizza till frulle, mm! Sedan låg jag i sängen hela dagen. Åkte hem till mamma & pappa vid sju tiden och fick goood mat och det var verkligen underbart att få i sig mat. Satt och umgicks med dom ett tag tills vi fick för oss att vi skulle rulla utåt och träffa folk och kolla på amatörrace. Kvällen kunde ha slutat bättre men inte är jag bitter för det. Åkte hem i skaplig tid och försatte och kolla på upp men kollade inte klart igår heller, ih.
Imorse var det bara upp och iväg och jobba och hade glömt kortet och nycklarna så fick åka hem och hämta det innan. Drygt. jobbade till halv två sedan kom Lena och hämtade mig så vi åkte och tvätta hundarna på jennys och sedan blev det shopping och mat på IKEA. Ska inte klaga på denna dag heller. Nu blev både jag och alex hungrig så vi funderar på att åka och köpa mat, ih!   GOD NATT
( blev ett långt inlägg men stör det dig så läs inte =) )

Kommentarer
Postat av: Jakoblejla

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-05-06 @ 11:11:45
URL: http://jakoblejla.blogmentions.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback