Man mår som man förtjänar

God morgon party people! Går dagen blev nice men det kunde ha varit bättre men det kan det tydligen alltid. Hjärtat var snäll och kom och hämtade mig strax innan två och jag fick äntligen åka hem till sängen, men innan det så måstre man självklart gå igenom kyllskåpet och hitta köttfärssås och makaroner vilket var helt underbart! Fy fan vad gott det var.. kändes som jag inte hade ätit på år. Kastade kötfärssås i hjärtats säng och somnade ganska fort.
Imorse var jag ganska pigg på morgonen och fick en god frukost men nu när jag har kommit till skolan så kändes det som jag gick in i en koma. Hoppas på att dagen går fort så jag hinner hem och fixa mig igen innan jag ska iväg till slicken och käka och ha det gött med folket.. har verkligen inget sug just nu om jag säger så.

Kommentarer
Postat av: andrea hedenstedt

tack! Ändrade liiite på mätnaden, inget på kontrast och sen gjorde jag den bara ljusare :)

2010-09-17 @ 11:06:06
URL: http://aandrrea.blogg.se/
Postat av: LouiisE

joo, de har du visst de :p

2010-09-17 @ 14:27:44

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback