Njuter av att få ligga i sängen

Fick ett trevligt samtal av Louise som undrade om jag ville med och käka lunch och självklart ville jag det. Med en massa kurr i magen kom Louise och hämtade mig och otippat nog så åkte vi och käkade på George med en varm macka och det satt verkligen fint! Fick skjuts tillbaka till skolan för att valrösta för skolan och det kändes ju ganska så onödigt? Varför ska allt kretsa runt detta och varför är det så jävla viktigt? Varför inte ha ett parti med allt i ett ? Skit enkelt enligt mig! Mamma kom och hämtade mig så vi åkte ner och fixa på apoteket och Clas Olsson och nu får jag äntligen ligga i sängen och slöa. Ska snart kasta i mig käk och hoppas på att telefonen plingar snart =)

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

härligt att höra :D asså är det bara för mig blogg.se cp;ar för? Jag kan inte lägga upp något inlägg det det bara försvinner om jag klickar på spara som utkast eller publicera ;S

2010-09-15 @ 17:54:29
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

ah prövade logga ut och in igen men det hjälpte inte så får se om det fungerar nu då när jag stängde ner allting :)

2010-09-15 @ 18:06:15
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: LouiisE

men de är ju gott på Geroge juh :D hihi.

måste träffas snart och umgås på riktigt :)<3

2010-09-15 @ 20:12:21

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback