Tre dagar tar stryk..

Partyqueen är vaken och har spenderat dagen i sängen med hjärtat. Gårdagen var trevlig för hemma hos Ak där jag hittade Emma och Josefina som sedan ville ha med mig till Åbyggeby och självklart hänkade jag på. Emmas kusins tjej ( tror jag hade festen) Trevligt! Alexander kom och hämtade mig halv två så vi rullade in till stan och pratade med folk men som vanligt får man inget tillbaka.. Alexander blev trött vid halv tre så han köpte mat och vi rullade hemåt. Pappa ringde och ville ha hämtning så det var bara att sätta sig i bilen och hämta honom.. stabil kille!
Nu försöker jag ta mig i kragen och åka iväg och rösta kanske? Alexnader verkar inte komma så långt idag för han ligger snarkandes i sängen han.. haha sötnos! :) Har vi varit iväg och röstat?



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback