HÅRVISNING PÅ GOYA






Jag åkte till salongen till nio tiden och satt och kollade när Linn fixade håret på Sofie och sedan vad det min tur och det gick ganska fort eftersom jag har ganska lite hår (kort) Efter det var det sminkning på alla och fix innan det sista. Jag häftade klänning och gick utan bh också, haha! Trodde jag skulle dö men dom höll sig inne.
Åkte ner till Goya och gick omkring där i tre timmar och gjorde inte så mycket men tillslut kom alla och det var genrep för vart vi skulle gå och så och jag trodde jag helt seriöst skulle dö! Jag ville springa där ifrån.. men det gick bra och det blev bara roligare och roligare.





Precis innan visningen skulle börja så fick Linn knäppa ett kort på en stressad Mathilda som var solbränd och som svettats hela dagen men det ser ju het okej ut.. skulle ha kunnat sett värre ut om jag säger så! Gick ut och hade rktigt kul och jag fick på mig en krage som var gjord av pengar på insidan och för att hålla upp denna så hade Linn sytt ihop två t-shirtssom jag fick ha som halsduk, varmt? JA!

Tack så mycket för att jag fick vara med och det var en underbar men stressig och nervös dag!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback