LiTE ATT GÖRA?

AVSLUTA MENINGEN  (tidsfördriv)

Jag är sämst på att försöka vara seriös när det väl gäller
Om jag var ett djur skulle jag vara panda
Jag kommer alltid att vara mig själv
Det finaste som finns är mig på morgonen! ;D
I sommar ska jag leva livet
Sist jag grät var när jag var ledsen?
När jag bakar så bakar jag kladdkaka
Min mobiltelefon är den som känner mig väl!
När jag vaknar på morgonen vill jag bara ligga kvar.
Just nu tänker jag på att jag är hungrig och vill sluta
Bebisar är illaluktande små varelser
Idag har jag halsduk på mig, i april?
Ikväll ska jag träna
I morgon kommer jag ha en riktigt lång sovmorgon
Jag vill verkligen att det ska bli sommar!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback