LÖRDAGSMYS

Var ut med underbara tjejorna igår och hade en riktig kanonkväll och åkte hem vid två tiden och fick med mig mat hem också tackvare älskling! Hoppade i säng och somnade gaska så fort. Imorse ringde klockan vid 11 tiden så gick upp och kastade i mig en mummsig frukost och sedan fick jag skjuts in till stan för att unna mig lite.

Har nyss ätit och ska hoppa ner i sängen igen tror jag.. mår inte fullt så hundra idag men det förvånar mig inte ;) Min lördag blir lugn och imorgon blir det jobb! Puss

Kommentarer
Postat av: ♥ MATHILDA

jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar DIG DIG DIG DIG DIG DIG DIG BARA DIG DIG DIG:D:D:D

2011-04-03 @ 15:06:26
URL: http://mathildaaac.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback