23 FEBRUARI 2011


Jeans - Ginatricot skärp - Ginatricot Tröja - Bikbok
Nya jeans och skärp! Tack älskling (:

Fått kommentarer att ni vill se mer outfits så jag ska försöka göra mitt bästa utan systemkamera.

Hej allas söta! Jag har nyss lagat mat, stuvade makaroner och korv, muma! Jag var inte så hungrig men det var det någon annan som var, haha. Jag har hunnit med att diskat och städat badrummet så nu får jag faktiskt krypa ner i sängen och plugga lite och göra kväller kanske? Känner mig trött idag och har jag tur får jag sova inatt annars får jag psykbryt och sätter mig i snön.

 Imorgon blir det ingen skola till att börja med utan jag ska träffa en läkare och försöka komma fram till nått vettigt tills jag ska till skolan och försöka ta igen det jag har missat på multimedia lektionen.. vilket inte kommer bli kul :/ Men nu ska jag plugga lite så får se hur det går. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linn

"vinnarna" av veckans blogg är nu uppe!

Dock kunde jag inte välja mellan 3st så dom får tävla om vinsten! In och kolla om du är en av dom 3.. Och när du ändå är inne, så varför inte ställa en fråga i min minifrågestund ;) heheh.. Ha en bra kväll! :)

2011-02-23 @ 20:08:17
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback