ETT VILSET FÅR

"Tre timmar och jag har fortfarande inte somnat, lyssnar på hans andertag och försöker själv sjunka mig in i en djup sömn. Läst bok räknat får kolla runt lite på internet. Ska jag kliva upp och försöka plugga? men klockan är för mycket
mamma har sagt att det är bra att dricka mjölk när man inte kan sova, men kallt eller varmt? Drar jag igång micron är det inte så många som tycker om mig så nej det blir kallt. Keso är ju också gott!
Ligger på samma posetion som tidigare och kan fortfarande inte sova.. Denna gång har jag ont i huvudet och lyckast fått ont i magen också underbart..
"

Så här sprang det runt i min kropp och mitt huvud igår när klockan började närma sig ett. Var jävligt less och om inte rastlös. Jag hade ganska mycket som flög runt och tex det här. Hatar när jag inte kan sova och det kommer nog hålla i sig ett tag till tills jag har vänt tillbaka dygnerna och hostan och snuvan försvinner.
Imorse kom jag iallafall upp i hyfsad tid och jag sitter i skolan och börjar inte förens om några timmar så det är bra. Försöka plugga igen lite och kanske fixa lite till provet som jag ska göra på fredag. Yeeeah, mathilda börjar närma sig sitt vanliga liv. Nu ska jag friskna till och börja träna, umgås med mina kära vänner som jag saknar och övningsköra! Kommer ha fullt upp..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback