FREDAG IGEN!

Fredag och äntligen helg! Veckan har gått fort, ungefär som dom andra veckorna men det tråkiga är att helgerna går minst lika fort. Imorse var jag så jävla trött och alex försökte att dra mig upp ur sängen men det gick inte så bra men tillslut fick han upp mig iaf och tur var väl det. Fixade frulle så jag kunde ta med mig och jag kom faktiskt i tid :)

Ska försöka skriva en krönika och sedan får man se vad jag ska göra mer.. Serien är redan klar och kommer komma i uppslaget nästa torsdag (även krönikan) Hoppas på att jag får en kort dag så jag kan träna och komma hem i hyffsad tid iallafall. Kvällen blir nog lugn, så får se vad kvällen bjuder på!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback