HUNDRA DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!

Idag är det lördag och haft mycket att göra! Morgonen började med att jag slagade en kanon frukost till hjärtat och sedan blev det storstädning, dammade, sammsög och moppade golverna! Underbart, allt är fint och luktar gott.
Drog till Valbo för att gå in på systemet och fixade lite småsaker.. stressade hem till forsby för att hämta kavajen och bilen rullade till willys. Stressade som en ko med maten och kastade i min tacosen och det var räddningen på min dag.
Nu sitter jag med Rebecka och Linn och ska förtära alkohol till kvällen eftersom det är hundra-dagars festen idag och hoppas att det kommer bli grymt! Ni får ha en kanon kväll för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Faa

sv: haha jag kan läsa om allt bara det inte är alldeles för mycket text, sen ska det vara fina och roliga bilder! ;)

2011-02-12 @ 21:07:38
URL: http://wuut.blogg.se/
Postat av: Allt om Alla

SV: ja då ! :D hur har du gjort din design !?

2011-02-13 @ 09:39:56
URL: http://gossipeonline.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback