LÄKARBESÖK OCH MAN SOVER ÖVER..

Började med att sova över imorse bara för att jag hade ett läkarbesök. Mamma ringde och väckte mig vid halv tio och skulle vara där tio. Fint! Skulle ha behövt ducsha men det var bara att glömma så tur att jag fick en utlänning till läkare så han inte kände doften av mig (skämt och sido) Kan väl säga att det inte gick så bra men det fattade man med hur han resonerade saker och ting..

Mamma kom och hämtade mig efter det så fick jag åka hem och trycka i mig frukost och lägga mig i hennes säng och halvsova framför tv. Mådde inte speciellt bra idag så jag åkte inte till skolan ett + på det är att jag har haft ledvärk i bena hela natten och dagen, suck. Nu är jag hemma hos alex igen och jag ska försöka plugga, ih!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback